Potrivit legislației în vigoare, in cazul achizitiilor online, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare de catre client.

Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 2 zile lucratoare de la data receptiei in depozitul Vanzatorului, prin aceeași metodă de plată. 

Clientul insa nu va suporta costurile directe legate de returnarea produselor, desi legea prevede aceasta obligatie, costurile de retur fiind suportate de catre Vanzator.

Clientul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea defectuoasa a acestora.

Livrarea este un serviciu distinct ce comportă opțiunea Cumpărătorului de a-i fi livrata comanda prin curier și plata unui preț. Livrarea nu este un serviciu standard. 
Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate după specificațiile și instrucțiunile Cumpărătorului sau personalizate distinct pentru acesta.